fredag, januari 19, 2007

Skadeglad, jag? Aldrig!

Minns ni min käre bror? Han som tyckte jag skulle städa hans lägenhet på byggdam under helgen medan han och flickvännen låg och solade på en strand i Thailand...

Vad är det man säger? Synden straffar sig själv? Skrattar bäst som skrattar sist?

Han ligger nu hemma med 38.5 graders feber, rännskita och spyor, inne på tredje dygnet. En souvernir från Thailand med andra ord.

Mitt medkännande storasyster hjärta tycker synd om honom men min förnöjda reptilhjärna skrattar gott. Muuuaaahahahahahahahahah!!! Hämnd är en rätt som bäst serveras med vätskeersättning och extra toapapper. Tydligen. Muuuaaahahahahahahahahah!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha..det hände en arbetskompis till mig också..han kom hem under trettonhelgen..blev sjuk på flyget..kul..oops..gå på flygplanstoalett var 5:e minut..sen fick han åka in till KS för att de skulle kolla upp honom..han var tillbaks på jobbet efter en vecka..jag tyckte sååå synd om honom :)

dddd sa...

Hahaahah! Näää... Du får köpa lite lambi till honom... :D