torsdag, januari 04, 2007

Sims igen

Jag har ännu inte lyckats flytta över en bild från Sims 2 till bloggen men jag kan meddela att Johnny Depp och jag är lyckliga med vår lille dotter och ingen av oss har ännu varit otrogna (men Johnny kastar långa ögon efter den kurvige grannfrun ).

Jag är sugen på att köpa ett tillägg till spelet (jag har än så länge bara Sims 2, inga tilläggspacket) men kan inte bestämma mig för vilket. "Universitetsliv" verkar skoj, det lär man ju kunna göra mycket roligt med. Men jag vet att EA Games kommer snart att släppa ett paket med årstider, något jag alltid saknat i Sims (det är ju sommar, blå himmel och solsken hela tiden) och det vore också skoj att ha.

Åh..dessa beslut!

2 kommentarer:

dddd sa...

Jag vill också!

Eller - nej, Camilla! NEEEJ!

Mel sa...

Du kanske får be pojkvännen ransonera spelandet för dig. Gömma det eller låsa in det när du har tentatider. :p