torsdag, januari 11, 2007

Ladies and gentlemen, min lillebror!

Vänta, vänta! Jag tror jag måste ha missuppfattat det här, låt mig dubblekolla. Du, som just nu befinner dig på en strand i Thailand, har haft en byggare hemma under semestern som lagt nytt golv i er hall. Lägenheten är täckt med ett fint lager byggdamm och du tycker det är rätt jobbigt att komma hem till en skitig lägenhet och byggkillen vill ha extra betalt för att städa undan dammet. Så du vill att JAG ska åka hem till dig i helgen och städa "lite grann" innan du kommer hem på tisdag? För att du tycker det är jobbigt att komma hem till en skitig lägenhet? Efter fyra veckor i Thailand?

Skulle inte tro det va?!

2 kommentarer:

dddd sa...

Omigod...

Talk to hand, fella. 'Cause the face won't listen. FFS...

Mel sa...

Vår käre mamma är dock så snäll att hon är där och städar just nu... Jag fixar middag åt henne i stället.