lördag, januari 06, 2007

Äntligen!

Från och med i torsdags är jag godkänd och diplomerad spinningledare på Friskis & Svettis! Diplomering var riktigt nervöst, att ha sitt pass för första gången inför alla superproffs som vet att man sitter där för att bli bedömd var inte kul. Hade till och med mardrömmar, drömde att jag hade tagit med mig fel cd-skiva till passet och att inga låtar stämde och att jag inte kunde köra passet och blev underkänd. Vaknade alldeles kallsvettig. Men det gick ju bra till slut och nu har jag fått min fina rödvita uniform och står med i schemat. Mycket stolt!

Höll faktiskt mitt första riktiga pass i går och det gick suveränt. Det kom till och med fram motionärer efter och sa att de verkligen gillade passet!

Nu får ni ursäkta mig, jag ska gå och titta lite till på min fina uniform.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Shit..var då någonstans? Vill veta om det är du som kommer plåga mig nu under vintern..så jag kan skriva sura kommentarer i din blogg :)

Anonym sa...

Grattis! Vad kul.

Testade på ett spinningpass för någon dag ...

Jättekul träning!

Anonym sa...

ok..det kommer säkert att komma :)

dddd sa...

GRATTIS! Vad roligt! Skitkul!!! Woooohoooo! Vet du... Skriv in den här länkenoch kolla in måndagspasset 16.30. Yup. That's me. Välkommen i gänget! ;)

http://195.84.20.158/cgi-bin/pgs/weekscheme.pl?showdate=070109&bookable=1&style=&sessionid=538fc8a568916d44294eb1e26f806940&showcatid=5

Mel sa...

Haha vad skoj! Vi är kollegor! :D Vi får ses på Svettisdagarna i höst då. Jag var ju inte klar då så jag kunde inte åka i höstas men jag hörde att det var mycket skoj.

Och jag är så jäkla nöjd med min uniform, sitter i mina röda fina byxor nu :D