onsdag, april 18, 2007

Verkligen tillfälligt avbrott...

Den här bloggen har varit anonym bland mina vänner. Fram tills idag... Så om ni undrar vart vissa inlägg helt plötsligt tagit vägen kan ni skylla på Fredrik. Det är också därför den varit stängd för allmänheten ett tag. Var tvungen att göra en check av gamla inlägg...

Ledsen Fredrik, men vissa inlägg får du inte läsa helt enkelt. Inte så att de handlar om dig men vissa saker ska man inte läsa i en blogg som är menad att vara anonym...

Fan, jag visste att TimTamsen skulle avslöja mig!

2 kommentarer:

CECILIA sa...

Sorry Mel... Det var jag som avslöjade dig... Minns inte ens hur jag ramlade in på din blogg, men jag började som sagt fatta misstankar när jag lästa Tim Taminlägget;-) Man är ju inte journalist för inte...

Mel sa...

Det är lungt, Sverige är litet och blogg-Sverige ännu mindre... Dessutom är nog Fredrik den ende som äter TimTams ur skål med sked. Fast han lyckades göra en perfekt TimTam Slam häromsistens!