måndag, april 09, 2007

Mycket träning blir det...

Jag insåg just att jag nu har tränat varje dag i en vecka i sträck. Troligen borde jag ta en vilodag och det har troligen något med att göra att halva min rumpa protesterar lite grann... Det känns som om jag gjort något kinky vilket är jäkligt synd för jag har inte gjort något kinky på rätt länge nu.

Min träning senaste veckan:
Måndag: Skivstång, det som på fitness språk heter "Body pump"...
Tisdag: Vanlig hederlig medeljympa på Friskis & Svettis.
Onsdag: Spring, spring, spring i 45 minuter och det gick så bra!!
Torsdag: Innebandy...första gången sen högstadiet. Mål gjorde jag inga men det räckte med att jaga bollen över plan. Jisses vad trött jag blev!
Fredag: Spinning, höll mitt eget pass.
Lördag: 45 minuter upp och ner, två varv i stans backigaste el-ljus spår och där av min protesterande rumpa.
Söndag: 3 1/2 timmar med mamma runt sjön, upp och ner längs åsen till fots.
Måndag: Spinning, mitt eget pass igen.

Nu får jag passa mig, annars blir det här någon sorts fitnessblogg....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, vilken träningsinspiration jag fick nu. heja!

dddd sa...

Omigod, vad du är på G! :)

Mel sa...

Jajamän! Fast nu blir det vila i två dagar, kroppen börjar säga i från...