onsdag, april 25, 2007

Lgh

Ok, jag har med 99% säkerhet bestämt mig för att inte bjuda på den här lägenheten. Den ligger ju trots allt inte i Sommarro där jag VILL bo. Jag ska nog ha lite is i magen och vänta på ett bättre läge, jag MÅSTE inte köpa lägenhet nu. Jag vill flytta för att jag vill ha balkong och även om jag köper lägenhet nu kommer jag inte kunna flytta in i sommar och det är ju då man använder balkongen. Alltså kan jag ta det lungt och leta lägenhet i ett år till om jag vill, gör ju inget att bo kvar där jag är nu en höst och vinter till....


Usch, det ger vuxenpoäng och magsår sånt här. Värsta lyxproblemet egentligen men det är fan i mig stressande!

3 kommentarer:

Fröken Lund sa...

Tvekar man så är det inte rätt, brukar jag säga. Du gör säkert helt rätt!

Anonym sa...

Ja, hehe, tänka sig, länkad till av bloggdrottningen herself. Eller blogghäxan som jag kallar henne för. Nåväl, hon kallade mig sinnessjuk. Fattar egentligen ingenting, men ignorerar. För så gör jag när jag gjort slut, ignorerar och går vidare. Men nog känns det märkligt att det där retade hennes ego så till den milda grad... fantastisk kontaktannons btw;-) Du glömde skriva om hans fantastiskt vackra ögon, min mamma pratar om dem varenda gång jag nämner F. Bra att du är tillbaka iaf! //C

Mel sa...

Vet inte om F. kikat in här än men han kommer bli generad haha!