onsdag, december 27, 2006

Extreme Kylskåp Makeover

Hej och välkomna till dagens omgång av Extreme Kylskåp Makeover!


Dagens kylskåps kandidat är ett standard Electrolux halvskåp. Nedan ser vi hur skåpet såg ut efter ha lämnats ensam i ca 6 dagar för en (misslyckad) utlandsresa.



För att fixa till detta sorliga kylskåp behöver man ca 250 kronor och en enkel tur till ditt lokala Konsum. Resultatet lät inte vänta på sid och nedan ser ni resultatet av denna fantastiska förvandling!

Dagens middag blir föresten couscous sallad med en massa tomater och grillad kyckling.

Är så förbannat trött på julmat nu...


5 kommentarer:

Fröken Lund sa...

Jag såg inne hos Camilla att du också tycker det är tråkigt att hela blogg-Sverige tagit semester.

Men.. Jag har faktiskt inte semester i alla fall. :-)

Välkommen in till mig ifall du får tråkigt.

Klagan sa...

härligt.

dddd sa...

Pheew... Yes! Jag är tillbaks. Men tar strax en paus igen. Det är så trist att inte kunna läsa andras bloggar. Bara plugg. Blä.
Ha en kanonbra nyår!!!!

:D

Anonym sa...

Kom att tänka på det du skrev förut..det kommer ett kylskåpsinlägg från mig snart.. :)

nisse sa...

åh. du har lika kylskåp som mig. coolt.