torsdag, december 07, 2006

flashback

Edited...

2 kommentarer:

dddd sa...

Jag försökte ha en bra relation med mitt ex när vi gjorde slut. Men det gick liksom inte - ny flickvän/ny pojkvän. Det går inte.
Men om du känner att det fortfarande finns ett "tänk om" bör du kanske träffa honom någon gång, face to face. Annars går du kanske alltid runt med den där gnagande känslan inombords. Eller - så tar du bort honom från MSN...
OBS! Jag är INGEN kärleksdoktor. :P

Mel sa...

Det tar sju timmar att köra till honom så det blir lite svårt att ta ett face to face. Och att plocka bort honom går inte, vi har allt för många gemensamma vänner, han har varit bortplockade under en tid men sen tog han kontakt om en kompis och då fick han komma tillbaka. Fast jag har raderat honom ur mobilen så jag kan inte sms:a på fyllan...

Och sen är han inget ex av den traditionella sorten, vi har bara varit kompisar även om han mycket väl vet hur jag har känt, men timing och geografi har gjort att det inte stämt för någon av oss.

Han får nog dingla kvar på MSN så länge jag är singel i alla fall. :)