torsdag, december 07, 2006

Annika Lantz

Jag är som bekant inget större fan av Carolina Gynning. Man skulle faktiskt kunna säga att jag måste sitta på händerna för att hindra mig själv från att slänga ut tv:n genom fönstret när hon dyker upp i "Förkväll". Hennes röst skär genom märg och ben och ger mig akut gåshud.

Men, jag har upptäckt någon som är ännu värre för mitt interna system.

Annika Lantz.

Jag sitter här på jobbet och lyssnar på P3 och konstaterar att mysteriet med hur Annika Lantz lyckats bli så populär är i klass med Bermudatriangeln, Atlantis och Linda "ingen tar mig på allvar" Rosings intellekt.

Varför fnittrar hon så mycket? Och varför alla högljuda utbrott där hon nästan skriker in i mikrofonen? Det låter som om hon har tre utroptecken efter varje mening.
Hej, jag heter Annika Lantz!!! I dag ska vi snacka om stringtrosor och prinsessan Lillian!!! HAHAHAHAHAHA!!! Och Filip och Fredrik kommer hit!!! HAHAHAHAHAHA!!! Ylva!!! Tror du Filip och Fredrik har stringtrosor!!! HAHAHAHAHAHAHAHAH!!! Tror du prinsessan Lillian har stringtrosor!!! Under långklänningen!!! HAHAHAHAHA!!!

Bilister på Kungsgatan bör se upp, det kommer laptop genom ett fönster snart...

4 kommentarer:

dddd sa...

Håller med - ibland blir det för mkt. Men jag gillar Annika Lantz mer än Carolina Gynning. Har du läst Pest eller Kolera (tror jag den heter...)?
Hahahaha! Ja, hon låter faktiskt lite sådär... :)

Mel sa...

Nej, den har jag inte läst. Har Lantz skrivit den? Jag är så urdålig på att läsa svenska böcker...

dddd sa...

Jag tror det... Den var rätt kul, vill jag minnas.

"Välj:
Se en video där dina föräldrar har sex eller låta dina föräldrar se en video där DU har sex"

Sådana hemska saker... ;)

Caravaggio sa...

Hon är ganska festlig. Men det blir lite väl spralligt att lyssna på ibland.

Fast Filip och Fredrik är verkligen skarpa. Undra var deras trams stämpel kommer ifrån?