torsdag, februari 15, 2007

Update: Grannen

Grannen på våning fyra mitt emot, en av mina två grannar som gillar att laga mat naken, sitter just nu framför datorn. Och naturligtvis är han näck, och jag menar total näck, vi har rätt stora vardagsrumsfönster i vårt kvarter... Och han försöker ju inte dölja det, vi snackar stora taklampan tänd och inga gardiner. Det enda som räddar situationen är att han faktiskt sitter stilla. Jag tror, även om jag har begränsad kunskap inom det här området, att om han...höll på...skulle han röra på sig lite mer?

Han sitter mycket framför datorn, den här killen, men jag har aldrig sett honom näck framför den förut. Är det inte lite skumt att sitta naken framför datorn med lampan tänd och inga gardiner?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Han försöker helt klart fånga din uppmärksamhet..och han verkar ha lyckats :)

Mel sa...

Det har han ju helt klart gjort! Men fan vet om jag ger honom den uppmärksamhet han vill ha! Ser jag honom på Ica kommer jag gömma mig bakom frysdisken.

Klagan sa...

ja, det skulle nog jag också göra. har han sett dig än? att du ser honom?

Mel sa...

Jag vet inte, jag tror inte det. Jag står ju inte och råstirrar på honom men en halvnaken karl i huset mitt emot är ju svårt att undgå när man står och lagar mat vid köksfönstret...

Undrar var mina grannar tycker honom? De ser ju honom lika tydligt som jag gör...han har nog en riktig publik!

Anonym sa...

Usch vilken knäppisgranne. Han verkar dock gilla att visa upp sig utan att tänka på att han förstör utsikten TOTALT!

dddd sa...

Som jag just nu. Seriöst. Att sitta naken framför datorn är kinky. Riktigt kinky. :D

Magnus sa...

Äh men Mel.. lite naket är väl trevligt;) Mina grannar är urtrista och har inte ens några snygga kläder på sig. En bra dag kan man på sin höjd få se ett kattskrälle i fönstret.

Mel sa...

Magnus, du har rätt, jag ska inte klaga. Men skaffar han flickvän flyttar jag...

Unknown sa...

Hahaha, han kanske bjuder på en riktig show snart! Lite skumt är det ju.