tisdag, februari 06, 2007

Grey's Anatomy

Men ååååhhhhhh vad jag avskyr den serien!!

Ja, jag såg just säsongsavslutningen och jag är helt fast i den och kommer att fortsätta följa den men åååååååååhhhhhhhh!!!!! Va fan!!?? Kan det ALDRIG få vara ett lyckligt slut för någon!? Patienterna måste ALLTID dö, det är alltid ett melankoliskt slut på varje avsnitt! Nu tog de ju död på både hunden och Denny och den stackars tonårstjejen hade cancer i alla fall. Jag menar vad är oddsen för att få en lyckad operation på det där sjukhuset!?

Och Meridith...man vill ju bara klappa till den lilla veliga bruden! Där står hon och velar över två män medan stackars Izzie förlorar sin Denny. Vad ser de i henne egentligen?! Och som hon behandlade George! Jag är upprörd!

Och jag då! Jag, en patetiska mes! Jag grät där i soffan så tårarna rann ner på kudden men var det Dennys tragiska död som gjorde det? Burke och Christinas kamp? Nej, inte en tår, inte en snyftning. Men vovven, när vovven blev avlivad, då grät jag.

Den moderna människan i alla sin storhet, en avlivad hund berör mig mer än Izzis hysteriska gråt när hon förlorar sitt livs stora kärlek.

Varför tittar jag på den här serien egentligen!?

4 kommentarer:

dddd sa...

Näää... Jag vill också.... Jag har inte frickin' Femman! ORÄTTVIST!

Mel sa...

Mjo...å ena sidan missar du Grey's Anatomy och Ugly Betty. Men å andra sidan slipper den väldig massa skräp! Man ska vara tacksam för det lilla..

Anonym sa...

Ha ha ha, jag satt också och storbölade i tisdags till det, fast jag grät ju hela tiden då.De behöver bara börja visa vad som har hänt så lipar jag. När sedan allt är slut är jag en liten pöl i soffan.

Håller med om veliga Meredith - kan hon inte bara ta McDreamy och leva lycklig... Och så vill jag att Izzie och snyggot ska bli ihop igen, skit samma att han oftast är elak - han var ju så gullig nu senast :-)

Mel sa...

Nej, nej, nej! Han är för slemmig! Hoppas något hemskt händer honom snart också :)