måndag, november 20, 2006

Total trötthet

Oj. Jag visste att träningslägret skulle bli tufft men att nio spinningpass på fyra dagar var så jobbigt trodde jag inte. När jag kom hem i går var jag inte alltför trött men i dag tycks kroppen ha gett upp. Jag är så förbannat trött och vill bara gå hem och lägga mig. Ska dra mig från jobbet om någon halvtimme.
I fyra dagar har jag varit isolerad på en kursgård någonstans i skärgården. Allt jag gjort är träna, äta och sitta på föreläsningar. Man sunkar omkring i mjukisbyxor och träningskläder som stinker allt mer svett för var dag. Jag hade med mig alla mina träningskläder men det hjälpte inte. Det ligger en stor hög svettdrypande kläder hemma i lägenheten och jag har en date med tvättstugan i kväll. Under fyra dagar har jag gjort av med lika mycket underkläder som under en vanlig två veckors period.
Nu ska jag samla musik, massor med musik, alla tips på cool musik uppskattas. Vilken musiksmak som helst och vilken takt som helst, bara det är tung, cool musik som man måste stampa takten till.

Så om ni kan jobba på det så får ni ursäkta mig, jag ska gå i koma i ett hörn här borta....

1 kommentar:

Anonym sa...

Men det låter som du fått röra ordentligt på dig! Härligt! Låter hur kul som helst. :)