lördag, november 11, 2006

40 minuter senare...

Så, 40 minuter senare kom jag faktiskt fram till Glocalnet. Tror ni muppen i andra änden kunde hjälpa mig? Nej, naturligtvis inte! Han hänvisade mig till ett annat företag för trots att jag köper antivirusprogrammet från Glocalnet så är det inte de som kan hjälpa mig med det envisa lilla virus som fastnat i min dator. Detta för honom fullkomligt självklara fakta stod ingenstans på hemsidan eller i virusprogrammets hjälpsektion. Så jag ringer det andra företaget. Tror ni de har öppet? Nej, naturligtvis inte, de har bara öppet mellan 8-17 på vardagar så att sitta hemma vid datorn och få hjälp kräver tydligen att man tar ut en semesterdag från jobbet!

Tack som fan Glocalnet, för att ni slösat bort 40 minuter av mitt liv!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har också Glocalnet - både bredband och telefoni. Jag vet inte om de är så jäkla bra egentligen. Funderar på att byta till Bredbandsbolaget. Hur har det gått med spinningpasset, förresten. Om du är i desperat behov av musik kan jag kopiera en ae-skiva som är rätt grym och skicka upp. Den går att pitcha - jag vet många spinninginstruktörer som använt den. 80-tals musik. Nä, allvarligt. Den är faktiskt bra. Herreyslåten, undantaget.

Mel sa...

Blogger är dum i huvudet. Jag åker på träningsläger och är åter på söndag. Men det inlägget vill inte blogger publicera...