onsdag, november 01, 2006

Balkongrökning

Jag kommer jubla när de förbjuder rökning på balkonger. Kärringen snett nedanför mig röker fan i mig två paket om dagen och röken dras in i min lägenhet hela tiden. Jag har inte ens en balkong och jag får ändå andas in hennes jävla äckliga cancerrök.
Hur kul är det att försöka sova när man känner att sovrummet sakta fylls med stinkande rök bara för att hon måste ta sin sista cigg halv tolv och sen gå upp några gånger under natten och röka igen? Dör hon i cancer kommer jag att stå skrattande utanför sjukhusfönstret med en skylt där det står "Skyll dig själv, kärringjävel!"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fy fasen... Kan du inte hämnas på något sätt? Hon har inga blommor på sin balkong? Du kan ju droppa ner gift i dom. Eller lägga bajs i hennes brevlåda med en anonym lapp. Eller nå't.

Mel sa...

Problemet är att jag inte lyckats lista ut vilken dörr som hör till just den lägenheten... Och blommorna röker hon ihjäl så bra själv! Men något måste jag nog hitta på!