torsdag, januari 10, 2008

Spinning

För alla som är intresserade, så här ser låtlistan ut i mitt nya spinningpass som jag premiärkör i kväll.

Uppvärming

”Rise” – Safri Duo
”With every heart beat” – Kleerup & Robyn lång)

Kondition 1
“Take it off” – The Donnas“Rock n’ Roll Star” – Oasis
“A pain that I’m used too” – Depeche Mode
“Tokyo” – Danny
“Throw it on me” – The Hives & Timbaland
“Michael” – Franz Ferdinand

Återhämtning
“Oh Timbaland” – Timbaland

Kondition 2
“Galang” – M.I.A.
“They wanna know” – Adam Tensta
“Right here, right now” – Fatboy Slim
“Calleth you, cometh I” – The Ark
“Breed” – Nirvana

Nedcykling & Stretch
“Talk” – Coldplay
“Teardrops” – Massive Attack

1 kommentar:

Anonym sa...

"Right here, right now" känner jag igen från andra pass..det som är mest jobbigt med spinning är att alla låtar som är med på passen blir förstörda för all framtid..tänker bara på smärta när jag hör dem på fritiden :)
Ikväll ska jag på ett pass iaf..