torsdag, januari 10, 2008

Gamla inlägg

Jag läste lite äldre inlägg ur bloggen från slutet av 2006, det var rätt intressant. Jag har en del inlägg som jag tog bort när den här bloggen hittades av en nära vän, saker som var lite personligt som jag helst inte ville att folk som känner mig ska läsa.

Hur som helst, några av inläggen som jag tog bort (men dumt nog inte sparade någon annanstans..) handlade om en norrman som jag under flera år haft ett gott öga till. Samme norrman som jag i mellandagarna var och hälsade på. Då, 2006, trodde jag allt var kört och jag hade till och med raderat honom ur mobilen, tagit bort honom från MSN och bannlyst mig själv från att ta kontakt med honom. Det är kul att läsa om det nu eftersom allt tog en lite annan vändning under 2007. Saker är ju långt i från helt perfekt men saker har ju hänt som jag aldrig hade kunnat drömma om i slutet på 2006. Vilket betyder att trots att situationen ser smått omöjlig ut just nu så kan allt ändra sig till slutet på 2008. Och det är ju en uppmuntrande tanke...

3 kommentarer:

Anonym sa...

så har jag just nu..är på väg att radera allt om en tjej..kanske inte ska ge upp redan ändå då?

Mel sa...

Mnja...radera allt om det känns bra. Jag gjorde det för att inte skicka sms på fyllan och verkar desperat och patetisk. Men tar hon kontakt igen kan det ju vara en ny chans.

Anonym sa...

ojdå..de där sms:en har jag redan skickat under julen :)
Det känns inte bra att radera, men det känns inte heller bra att ha det såhär..vi får se..jag måste ju få sova någon gång så det kanske blir en radering ändå..