söndag, oktober 15, 2006

åter

Nu är jag tillbaka igen efter en helg av mat, träning och föreläsningar. Jag har träningsvärk och en blå nagel men annars har jag undkommit oskadd. Fyra dagar när man bara fokuserar på sin egen kropp, pressar, svettas, tänjer, töjer, petar, känner, sträcker och äter. Och om fyra veckor ska jag göra det igen... Men första ska jag börja på ett nytt konsultuppdrag i morgonbitti. Yay. Just i dag hade en vanlig måndag med enkla rutiner varit väldigt, väldigt skön.

Nu ska jag sova.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter ju hur härligt som helst! Vill också åka! Konsultuppdrag? Låter intressant. Min sambo har läst PA-programmet - han är konsult han också. Eh, tror jag ;) Är jag världens sämsta flickvän, eller vad?

Jo, organisationskonsult, så var det!

Puh.

Mel sa...

Jag konsultar inom marknadsbiten. Men det är kul att säga att man är konsult när folk frågar vad man jobbar med. De får alltid associationer till snorrika it-konsulter som tar 50'000 bara för att ta en kopp kaffe på företaget. :)

Anonym sa...

Haha!