fredag, oktober 06, 2006

hata, hata, hata

En av de mest irriterande saker jag vet är när grannarna spelar för hög musik. Om det är lite mer lugn och finstämd musik så kan jag tolerera det även om jag inte förstår varför de ska envisas med att tvinga på resten av huset sin musik.

Men nu, NU! NU är det någon omogen liten pubbeunge som har världens sämsta musiksmak som spelar Boten Anna AV ALLA JÄVLA LÅTAR I HELA VÄRLDEN!!!!!! Om och om och om och om och om igen på en volym som gör att det dunkar i min lägenhet! Allt jag hör är dunkdunkdunkdunkdunkdunkdunkdunkdunkdunkdunkdunkdunkdunkdunk och vibrationerna fortplantar sig genom golvet, upp i stolen vid datorn och jag vill bara mörda!

Jag vill hyra in typ Rambo så han kan bryta upp dörren och så där hotfullt sakta gå in i lägenheten med bestämda steg, mot stereon där pubbeungen står och darrar i sina fula stuprörsjeans och feta sniiiiiikers. Sen ska Rambo bara greppa stereon och pubbeungen och hålla ut båda genom fönstret och medan jag står nedanför och jublar med resten av huset ska han släppa steron ner i asfalten och vi ser alla hur pubbeungen har kissat på sig och det rinner ur jensen. Sen kan han dra in pubbeungen igen för även om man har kass musiksmak så behöver man inte få sina knäskålar krossade (men nu drog de i gång en ny omgång Boten Anna så fan vet om det inte är motiverat) och så lever vi alla lyckliga for ever and ever utan pubbeungens kassa musik.

The End!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan, vad du skriver bra! Du skriver precis det jag tänker - har haft värsta psykfallen ovanför mig i ett år, men nu är de väck. Gissa vem som dansade av glädje och sjung små trudelutter när de drog? Här behövdes ingen Rambo - jag räckte gott och väl, hehe...

Anonym sa...

PS. Ska jag komma och skrämma de små kräken lite? Just let me know... ;)