onsdag, augusti 29, 2007

Och är sitter man....

Tja...här sitter man och kan inte annat. 37 minuter till fikarasten, 1 timme och 37 minuter tills jag med någorlunda gott samvete kan gå hem. 3 timmar och 36 minuter tills jag får se om jag överlever det nya intensivspinningpasset (tveksamt...). Tråkigt? Jajamän!!

Men va fan..


Nästa fredag är sista dagen har jag fått höra nu. 7 arbetsdagar, 1 timme och 35 minuter kvar.

På fredag ska jag på cool invigningskonsert/mingelparty. Jag är varken särskilt cool eller minglig men det ska bli trevligt att för första (och enda) gången i mitt liv få vara den som fick en inbjudan (och det är ju bara för att det var jag som skrev inbjudningslistan). Jag ska ta med kameran, bilder kommer sen.

Om ni ursäktar mig, nu ska jag kolla om nåt hänt på Facebook.

Inga kommentarer: