måndag, juni 09, 2008

Ny dator och foton

I dag har jag äntligen, äntligen, äntligen beställt min nya dator! Min fem år gamla Fujitsu Siemens har tjänat mig troget men nu är det snart över. Äntligen kommer jag kunna slå på datorn och öppna nätet inom 2-3 minuter. I dagsläget slår jag på datorn, går på toa, förbereder middag, tittar lite på tv, kollar om datorn är i gång än, kollar lite mer på tv, klickar i gång webläsare, fixar middagen, äter och sen, kanske, jag kommer ut på nätet.

Så det blir nog lite mer tid här när datorn, en Dell, kommer hem.

I övrigt har jag fixat lite med mina bilder. Det finns en nätsida där man kan hitta royalty fria bilder och om man vill kan man lägga upp sina egna bilder för godkännande. Ett gäng av mina bilder hittar man där:
Sök på "SwedishMel" så hittar ni dem.

Inga kommentarer: