tisdag, juni 03, 2008

Jo, det blev väl lite stiltje där ett tag...

Finns ju inte alltid så mycket att skriva om men i dag är jag lite uttråkad så jag roar mig med en "Vad gör du nu?" som man kan jämföra med den jag gjorde i februari, ett inlägg ner...

Väder utanför ditt fönster:
Strålande sol, 25 grader och klarblå himmel

Lyssnar på just nu:
Fortfarande Mitt P3 faktiskt

I går gick du och la dig:
Igen, vid tio-tiden, men jag läste en bit i en förvånansvärt spännande bok om engelska monarker.

I dag vaknade du:
Jajamän, som alltid: 06:25 när klockradion gick igång med Morgonpasset i P3.

Vad har du på dig:
blåjeans, vitt linne, kofta, svarta sandaler.

Senaste som ringde dig:
Kollegan som ville ha hjälp med en offert

Som du ringde:
Fel person tydligen...

Senaste som skickade dig sms:
F som bad mig bjuda in bror och sambo till lunchen på fredag.

Senaste som du skickade till:
Till F för att säga "ok"

Senaste vän du addade på Facebook:
Det var ett tag sen det...

Som addade dig:
Se ovan

Senaste person som mailade dig:
Mamma

Sista hemsida du besökte/läste:
SvD

Ska göra idag:
Jobba klart, träna, åka och handla mat till middagen med pappa i morgon.

Bra eller dålig dag idag:
Helt ok, mycket roligt som händer den här veckan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du lever iaf :)