tisdag, februari 26, 2008

Jag fick en sån där "vad gör du nu?" och eftersom jag har tråkigt och prokrastinerar på jobbet så gör jag den på bloggen.

Väder utanför ditt fönster:
Grått och småregnigt...

Lyssnar på just nu:
"Mitt P3" på webradion

I går gick du och la dig:
Vid tio, men jag läste min spännande bok om Shardlake till halv elva.

I dag vaknade du:
06:25 när klockradion gick igång med Morgonpasset i P3.

Vad har du på dig:
blåjeans, svart kavaj, svart tröja, blå schal.

Senaste som ringde dig:
Någon som undrade vem som ringt henne på det här nummret. Jag hade ingen aning, det var inte jag.

Som du ringde:
Ringde D för att fråga var han var.

Senaste som skickade dig sms:
B som undrade om jag vill segla på västkusten i sommar.

Senaste som du skickade till:
Till B för att säga "JA!!!!!"

Senaste vän du addade på Facebook:
Facebook? Är inte det lite ute? Typ...sommaren -07?

Som addade dig:
Se ovan

Senaste person som mailade dig:
L på jobbet

Sista hemsida du besökte/läste:
Min egen

Ska göra idag:
Jobba klart, träna dubbelpass, äta mat, sova

Bra eller dålig dag idag:
Dålig dag. Mitt liv är tråkigt. Jag kom underfund med det i morse. Men jag tror det kan vara en backlash för jag hade en sådan hektisk höst att nu när jag inte är tokstressad blir jag uttråkad i stället.

Inga kommentarer: